Verzenden, Annuleren en Retourneren

Verzenden:
Zodra uw bestelling door ons verzendklaar is gemaakt ontvangt u een e-mail met daarin de “track en trace gegevens van uw bestelling”. Volg de aanwijzingen in de e-mail.
De standaard verzenddienst van KoffieCasa is PostNL.
Snelle verzending, dezelfde of de volgende dag verstuurd.

Verzendkosten in Nederland: €4,95
Vanaf €25 zijn de verzendkosten €2,90
Vanaf €50, GRATIS

Voor verzendingen binnen Nederland geldt een minimaal bestelbedrag van €15
Voor “ophalen” geldt geen minimaal bestelbedrag 

Verzendkosten naar België: €4,95
Vanaf €50 zijn de verzendkosten €2,90
Vanaf €75, GRATIS

De standaard verzenddienst van KoffieCasa voor België is DHL.

Voor verzendingen naar België geldt een minimaal bestelbedrag van €25

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW

Bevestiging van uw bestelling:
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een e-mail “bevestiging van bestelling”, dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.

Bestelling verzonden:
Nadat uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail “bestelling verzonden”
“U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.”

Volgen van uw bestelling:
Op het moment dat wij uw bestelling hebben ingepakt ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een nummer waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace”.

Levertijden:
KoffieCasa streeft ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag bij u te laten bezorgen. Betaalt u vooruit dan gaat dit natuurlijk pas in nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Leveringen buiten Nederland worden in de regel binnen 3 werkdagen geleverd.

Annuleren & retourneren:

Annuleren:
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet door KoffieCasa is aangeboden voor verzending, kosteloos.

Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Uw ontvangen betaling wordt terug gestort (binnen 14 dagen) wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen. 

Retourneren:
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@koffiecasa.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voor het beoordelen van de koffie (en andere etenswaren of producten die na openen kunnen bederven) is het niet nodig om de verpakking te openen. Doet u dit toch, is het niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%. Wilt u toch na openen van de verpakking de koffie retourneren, zullen we eerst met elkaar moeten overleggen”. 

Graag onderstaande gegevens op papier bij de verpakking bijsluiten

Uw Naam:
Straat + Huisnummer:
Postcode + Woonplaats:
E-Mail:
Telefoon-nummer:
Bestelnummer:
Datum:

Aangeven welke producten u wilt terugzenden:

Herroepingsrecht:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@koffiecasa.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.” 

Casa Websales
t.n.v Gerrit van Bree
Laagheidseweg 22
5804BJ Venray
Tel: 0478-785999
Email: klantenservice@koffiecasa.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons direct een bevestiging en zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Veiligheid van uw gegevens:
De website www.koffiecasa.nl heeft een SSL-certificaat. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden.