Verzending vanaf : €2,99
(Verzendkosten België of andere details klik HIER)
Klantenservice
KoffieCasa
Bedrijfsinformatie:
Casa Websales
Laagheidseweg 22
5804BJ Venray
Tel: 085-0410623
Email: klantenservice@koffiecasa.nl
KNAB Bankrekening: NL80 KNAB 0259 8835 81
KvK-Nummer: 76877388
BTW-Nr: NL002924943B28
Bij KoffieCasa is het bestelproces zeer eenvoudig.
Stap1:
Vul, om een product aan te schaffen, het gewenste aantal in en klik op “in winkelwagen”. Voeg desgewenst meer artikelen toe aan de winkelwagen. Ga naar de winkelwagen om de inhoud te bekijken en/of te wijzigen.
Stap 2:
Is uw winkelwagen naar wens gevuld, klik dan op “bestelling afronden”.
Bereken de verzendkosten door uw postcode in te vullen en te klikken op “totaal bijwerken”. Kies vervolgens één van de twee opties:
1. “afrekenen als gast” – zonder dat het aanmaken van een account noodzakelijk is. Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies “volgende stap” en nogmaals “volgende stap”.
2. “registreren” – u maakt een account aan waardoor uw gegevens bij een volgende bestelling automatisch worden ingevuld.
Wanneer u al een account heeft, log dan in en begin bij stap 1.
Kies een betaalmethode .
Stap 3:
Controleer uw bestelling en adresgegevens en ga akkoord met onze algemene voorwaarden. Klik op “plaats bestelling”.
Betaalmethoden:
Klik hier voor een overzicht van de betaalmethoden
Alle getoonde prijzen zijn Inclusief BTW
Verzendkosten:
Klik hier voor een overzicht van de verzendkosten
Status van uw bestelling:
Bevestiging van uw bestelling:
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een e-mail “bevestiging van bestelling”, dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.
Bestelling verzonden:
Nadat uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail “bestelling verzonden”
“U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.”
Volgen van uw bestelling:
Op het moment dat wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een nummer waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace”.
Levertijden:
KoffieCasa streeft ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag bij u te laten bezorgen. Betaalt u vooruit dan gaat dit natuurlijk pas in nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Leveringen buiten Nederland worden in de regel binnen 3 werkdagen geleverd.
Annuleren & retourneren:
Annuleren:
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet door KoffieCasa is aangeboden voor verzending, kosteloos.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Uw ontvangen betaling wordt terug gestort (binnen 14 dagen) wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen.
Retourneren:
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@coffeecasa.shop. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Voor het beoordelen van de koffie (en andere etenswaren of producten die na openen kunnen bederven) is het niet nodig om de verpakking te openen. Doet u dit toch, is het niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%. Wilt u toch na openen van de verpakking de koffie retourneren, zullen we eerst met elkaar moeten overleggen”
Herroepingsrecht:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coffeecasa.shop. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
KoffieCasa
Laagheidseweg 22
5805BJ Venray
Tel: 0478-785999
Email: klantenservice@koffiecasa.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons direct een bevestiging en zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Veiligheid van uw gegevens:
De website www.koffiecasa.nl heeft een SSL-certificaat. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden.